Jump to content

Canada's top-tier Telescopes & Accessories
Be as specific as possible when reporting issues and *ALWAYS* include the full version number of the application you are using and your exact *CAMERA MODEL*
NEVER POST YOUR KEY IN ANY PUBLIC FORUM, INCLUDING THE O'TELESCOPE SUPPORT FORUM ::: IF YOU DO YOUR KEY WILL BE DEACTIVATED WITHOUT NOTICE!
  • 0

License validation Error


sosyalci

Question

  • Answers 16
  • Created
  • Last Reply

Top Posters For This Question

Popular Days

Top Posters For This Question

16 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

One caution...Never post your license key on this, or any, public forum.

Almost all validation errors are because the user has mistyped the license key and/or entered an incorrect identifier. Here are the correct steps:

Log onto the O'Telescope web site with the same username that was used to purchase the license and select My Purchases from the menu list.
Locate your Purchased license and swipe across the license key to select the entire key and press Control-C to copy the key to the clipboard. Do not try to manually type the license key.
Launch BYN and click on the Padlock icon at the right end of the title bar and click on the Edit license... button when the About dialog is displayed.
Type Control-V to paste your key into the Licence Key field and type your username (it must be letter for letter the same, including the correct case) as your O'Telescope username.
Click on the Validate button.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
10 minutes ago, astroman133 said:

Dikkatli olun ... Lisans anahtarınızı asla bu veya herhangi bir genel forumun üzerine göndermeyin.

Neredeyse tüm doğrulama hataları, kullanıcının lisans anahtarını yanlış yazmasından ve / veya yanlış bir tanımlayıcı girmesinden kaynaklanmaktadır. İşte doğru adımlar:

O'Telescope web sitesine, lisansı satın almak için kullanılan kullanıcı adıyla giriş yapın ve menü listesinden Alımlarımı seçin.
Satın alınan lisansınızı bulun ve anahtarın tamamını seçmek için lisans anahtarını kaydırın ve anahtarı panoya kopyalamak için Control-C tuşlarına basın. Lisans anahtarını el ile yazmaya çalışmayın.
BYN'yi başlatın ve başlık çubuğunun sağ ucundaki Asma Kilit simgesine tıklayın ve Hakkında iletişim kutusu görüntülendiğinde Lisansı düzenle ... düğmesine tıklayın.
Anahtarınızı Lisans Anahtarı alanına yapıştırmak için Control-V yazın ve kullanıcı adınızı O'Telescope kullanıcı adınızla yazın (doğru harf dahil olmak üzere aynı harf için yazılmalıdır).
Validate butonuna tıklayın.

I upgraded to the top version. The license key appears automatically.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

If you get a validation error then you are not entering your key or identifier correctly.

Please make sure you enter both your key and identifier as they appear in "My Purchases -> Orders".  The identifier is case sensitive so make you cut&paste it to prevent typos.

I have just tried your key and identifier and they worked just fine so I'm very confident the issue is that your are not entering it correctly.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
32 minutes ago, astroman133 said:

Dikkatli olun ... Lisans anahtarınızı asla bu veya istediğiniz bir genel forumun üzerine göndermeyin.

Neredeyse tüm yazılımlar, yanlış bir yazılım tanımlayıcı ve / veya yanlış bir tanımlayıcı girildi kaynaklanıyor. İşte doğru sözcük:

O'Telescope web sitesi, lisansı satın almak için kullanılan kullanıcı adıyla giriş yapın ve menü listesinden Alımlarımı seçin.
Satın alma lisansını bulun ve anahtarın alınmasına gerek yok lisans anahtarını kaydırın ve anahtar panoya kopyalamak için Control-C tuşlarına tıklayın. El ile yazma çalışmayın.
BYN'yi temizlemek ve başlık çubuğunda sağ ucundaki Asma Kilit simgesine tıklayın ve Hakkında iletişim kutusu.
O'Telescope kullanıcı adınızla yazın (doğru harf dahil olmak üzere aynı harf için yazabilirsiniz).
Doğrulayın.

I'm doing what you say. Still negative.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
8 minutes ago, admin said:

If you get a validation error then you are not entering your key or identifier correctly.

Please make sure you enter both your key and identifier as they appear in "My Purchases -> Orders".  The identifier is case sensitive so make you cut&paste it to prevent typos.

I have just tried your key and identifier and they worked just fine so I'm very confident the issue is that your are not entering it correctly.

ı sad :(  Still Negative :(  

Link to comment
Share on other sites

  • 0

I think the issue may be related to Windows registry, it may be a permission issue.

To confirm this, please download and install 2.0.9 and see id this one works.  If it does it confirms the issue is the registry because in 2.0.9 or earlier version I was not using the registry.

Please let me know if your still have issues after you've tried 2.0.9.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
6 minutes ago, admin said:

Bu sorunun Windows kayıt defteri ile ilgili olabileceğini düşünüyorum, bu bir izin sorunu olabilir.

Bunu onaylamak için, lütfen 2.0.9'u indirip yükleyin ve bunun kimliğini görün. Bunu yaparsa, sorunun kayıt defteri olduğunu onaylar çünkü 2.0.9 veya önceki sürümlerde kayıt defterini kullanmıyordum.

Lütfen 2.0.9'u denedikten sonra hala sorun yaşarsanız bana bildirin.

 

 

Yes yes it was :)  Thank's :)  So I can't use the new version?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

This site uses cookies to offer your a better browsing experience. You can adjust your cookie settings. By closing this banner, scrolling this page, clicking a link or continuing to browse otherwise, you agree to the use of cookies, our Privacy Policy, and our Terms of Use